HRACHOVÉ KARBANÁTKY

300 g zeleného hrachu namočíme přes noc do studené vody, druhý den uvaříme do měkka, slijeme a propasírujeme nebo rozmixujeme. 200 g starého chleba nakrájíme na kostičky, zalijeme 3 vejci rozšlehanými ve 100 ml mléka a necháme změknout. Přidáme hrachovou kaši, dvě uvařené, oloupané a nastrouhané brambory, sůl, 3 utřené stroužky česneku, 3 lžíce lahůdkového droždí, pepř a majoránku. Promícháme a zahustíme pohankovou moukou. Tvoříme karbanátky, obalujeme je v celozrnné mouce a smažíme na másle ghí. Podáváme se salátem a bramborovou kaší.


více ZDE

3 komentáře:

  1. Právě se dívám na reportáž ze Svatojánu. Moc Ti to sluší, jsi kočka. Zítra zkusím karotku se zázvorem...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné popoledne. Ve špajzu se objevilo nějak moc pytlíčků hrachu a tak jsem hledal alternativu k polévce a kaši. Tento recept mě zaujal. Právě jsem dovařil a dojedli jsme. Sice jsem lehce inovoval, ale na chuti hrachu se nic nezměnilo, což samo nebyl ani záměr. Mile mě recept překvapil a věřím, že se k tomuto receptu vrátím a nebude to tvar až tak dlouho. Hubert

    OdpovědětVymazat