MERUŇKOVÉ KNEDLÍKY Z PAŘENÉHO TĚSTA

Jednoduché a chutné. 
Do mísy nasypeme půl kila polohrubé mouky, přidáme špetku soli a lžíci cukru a promícháme. Svaříme 270 ml vody a spolu se 4 lžícemi oleje nalijeme k mouce. Zamícháme, vyklopíme na vál a rukama dobře zpracujeme. Rozdělíme na 16 stejných dílů a do každého zabalíme vypeckovanou meruňku (či švestku). 
Do pařáku vložíme propíchaný pečicí papír a knedlíky vaříme v páře 15 minut. Na talíři omastíme a osladíme. Já používám ořechový olej a javorový sirup.


7 komentářů:

  1. Dobry den, klasickou bilou mouku kupujete nebo ji take umelete v mlynku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bílou mouku mlýnek neumí :) tu kupuji

      Vymazat
    2. Ja jsem si prave rikala, ze to prece nejde :] Mam ho nove a zatim mame jen celozrnne knedliky :D

      Vymazat
  2. Jééé toto těsto na ovocné knedlíky dělávala moje mamka. Já z počátku mého kuchtění jsem to dělávala taky tak, ale později jsem přešla na těsto tvarohové. Ale mohla bych to zase po hodně dlouhé době zkusit :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, paní Evo, a prosím tu vodu tam lijete vařící k té mouce?

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za recept, jsou jednoduché a chuťově výborné! Dnes otestováno, mlaskali jsme celá rodina:)

    OdpovědětVymazat