HLÍVOVÝ PERKELT S NOKY

Vypadá to mnohem hůř než to chutná, věřte mi. Já udělala tu chybu, že jsem uvařila halušky z brambor varného typu A, a ony se mi rozvařily na kaši. Takže si dejte pozor, abyste použili céčka  Chuťově to ale nemá chybu!
V míse promícháme 800 g najemno nastrouhaných brambor, lžičku soli a 300 g hladké mouky. Já přidala pro barvu kousíček vařené řepy, ale tu klíďo vynechte. Necháme chvíli stát a poté protlačujeme sítem na noky do vroucí slané vody a pět minut povaříme.
Na lžíci oleje necháme zesklovatět velkou pokrájenou cibuli, přidáme červenou papriku nakrájenou na kostičky, 2 oloupaná a nadrobno nakrájená rajčata, bílý pepř, po lžíci sladké a uzené mleté papriky, 2 utřené stroužky česneku, sůl a půl kila nakrájené hlívy. Dusíme ve vlastní šťávě 20 minut, zalijeme 250 ml rostlinné smetany, ve které jsme rozkvedlali lžíci hladké mouky a 5 minut povaříme.



Žádné komentáře:

Okomentovat