ŠAMANSKÉ TECHNIKY A RITUÁLY

Předesílám, že jsem velký, opravdu VELKÝ fanoušek pana Storla a na knihu jsem se velmi těšila. Sjednocujícím prvkem a hlavním tématem knihy je púdža, děkovný, oslavný a ochranný rituál pro člověka, rodinu, krajinu, dům a okolní prostor obecně. Prostřednictvím púdži se máme spojit s dobrými duchy a bytostmi běžně neviděnými a získat si jejich důvěru a pomoc. Tento rituál včetně pomůcek, manter a jednotlivých kroků je v knize dobře popsán, ale kniha jako celek působí chaoticky a neuspořádaně. Jakoby autor odbíhal od tématu k tématu, od vlastní historky k historickému příběhu, od popisu nějaké bylinky k historickým a bizarním léčebným metodám. Knížka je k tomu všemu velmi nedbale editorsky připravená, obsahuje velké množství chyb a překlepů, což jí tedy na čtivosti rozhodně nepřidává. Pro mě osobně je to nejslabší z knih Wolfa Storla, je mi líto.


4 komentáře:

  1. Tak to mám přesně stejnou zkušenost:(.Storla mám moc ráda,ale trochu se bojím,aby jeho knihy nebyly vydávány jen pro zisk...To by mne opravdu velmi mrzelo.Snad to tak nebude.Co myslíte,paní Evo?

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, můžu se zeptat, která kniha tohoto autora je Vaše nejoblíbenější?🙂 Děkuji.🍀

    OdpovědětVymazat