SMĚS PRO REGENERACI KLOUBŮ

Klouby se opotřebovávají všem, někomu rychleji, jinému pomaleji. Tahle chutná směs údajně plnohodnotně nahradí drahé přípravky z lékárny. Takže jsem to zkusila vyrobit a teď budeme užívat. Uvidíme, co na to moje občas bolavá kyčel :)
V mlýnku na mák umeleme 90 g lněného semínka, 40 g neloupaného sezamového semínka (černého nebo bílého) a 20 g vločkového agaru (pokud máme práškový, mlít nemusíme). Promícháme s 200 g tekutého bio medu a 40 g drobných bio hrozinek.
Užíváme kávovou lžičku dvakrát denně do spotřebování. Můžeme konzumovat dlouhodobě.


3 komentáře:

  1. Zajímavé. Taky mě někdy bolel kyčelní kloub, byl jsem u ortopeda, na rehabilitaci, u svého lékaře, na rentgenu a nikdo mi nepomohl a ani nepřišel na zdroj problému. Po čase bolest prostě zmizela. No a teď, když se citelně začíná ochlazovat, kyčel se opět začíná pomalu hlásit. Mám tedy zkušenost, že za to může chladné prostředí a jsem přesvědčený o tom, že nepůjde o bolest kloubu jako spíš měkkých tkání a vazů okolo něj. Půjde spíš o nějaký zánět. Místo kloubní výživy zkusím letošní zimu přežít co nejdéle v sauně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba by vám pomohl Rolfer

      Vymazat
    2. Nemyslím si, že by to šlo vyřešit mechanickou cestou. Zajímavé ale je, že loni se mi bolest kyčle stejně jako letos objevila souběžně s výskytem oparu rtu a mírným nachlazením. Loni jsem tedy kurýroval horkými polévkami, česnek, chilli, cibule, čaje a zahříváním a tělo si s tím podle očekávání poradilo. Letos zkusím preventivně saunu a budu doufat, že se to jako loni nerozjede. Je mi 35, takže kulhání zatím nepřipadá v úvahu ;)

      Vymazat