VÁNOČNÍ PEČENÍ

Už jste začali péct cukroví? Některé se musí odležet, takže to rozhodně není předčasné. Já cukroví příliš nepeču, ale každý rok se donutím alespoň k marokánkám a vyzkouším vždycky jedno nové cukroví. Letos se obzvláště povedlo a recept nahraju zítra. 
Na fotce jsou takzvané švábské figurky, objevila jsem je zapomenuté ve špajzu. Nic jim není, ale jsou tvrdé jako kámen. Ještě že psi mají tak ostré zuby :)


5 komentářů:

  1. Jé, ty by byly krásné jako ozdoby na stromeček nebo větvičku. Pejsci si smlsnou.
    Pečení neplánujeme, ingredience doma jsou a když je chuť, tak něco upečeme nebo upatláme. Ale ty oříšky se dají jíst i tak. Z deseti druhů cukroví nám poslední léta stačí dva tři, ale s chutí připravené.
    Krásný adventní čas do Svatojánu ❤️
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! Tak já zachráním aspoň ten zvoneček :)
      A přesně jak píšete, počet druhů cukroví léty klesá i u nás.

      Vymazat
    2. A krásný Advent i vám, děkuju!

      Vymazat
  2. Peču asi jen tři druhy.Perníčky,linecké a marokánky.A loni jsem vyzkoušela Vaše citrónové cukroví.Chutnalo nám,tak je letos přidám.Jinak vše peču ve zdravější verzi.Náš čtrnáctiletý syn má cukrovku 1.typu,tak jsme změnili stravu.Díky za Vaše kuchařky.Moc mi pomáhají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, vždyť sladkostí sníme tolik během celého roku, tak to nemusíme o Vánocích dohánět :)
      Jsem ráda, že vám jsou mé knížky užitečné. Mějte se hezky!

      Vymazat