KONEC BLOGU

Včera mi přišel e-mail od Googlu, že zanedlouho zruší Google+ včetně platformy Blogger. Je to škoda, protože tenhle blog pro mě představoval spoustu práce, ale to je tak, když se spolehnete na druhé, v tomto případě na gigant Googlu. Takže končím, všem příznivcům, sledujícím i komentátorům ze srdce děkuji za náklonnost a zájem a napříště mě najdete už pouze na facebooku:https://www.facebook.com/KucharkaZeSvatojanu/

Mějte se všichni krásně. Eva


48 komentářů:

  1. tak ALE, ALE... to je nemilé... To jste mě nepotěšila... vždy kolem půl deváté ráno se těšívám na další receptík, recenzi, textík, fotky.. Právě od Vás... je a byla to radost číst a čerpat inspiraci.... budete mi tu chybět... a to fakt... a hlavně mě mrzí, že zmizí tolik skvělých receptů z virtuálního světa... nedá se tento blog převést na jiné www? Ještě jednou moc moc děkuji za skvělou práci a inspiraci... těšilo mě to tady. opravdu moc. Díky Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také mě to mrzí, ani nevíte, je to opravdu kupa práce, která přijde vniveč, především moje Rozhovory :(

      Vymazat
    2. Všechny vaše příspěvky odkazují na stránky kucharkazesvatojanu.blogspot. Tam jsou všechny články, takže nic se neztratí. Nevím, jak technicky funguje propojení mezi Google+ a vaším webem. Budete si muset najít způsob, jak jednoduše vložit nový příspěvek.

      Vymazat
    3. Aha, díky za vysvětlení. Takže příspěvky nezmizí, o to mi šlo především, paráda :) Propojení zjišťovat nebudu, raději napři energii na vlastní web, protože kdoví, kdy zruší i Blogger a Facebook, nebo zpoplatní nebo omezí.

      Vymazat
    4. Dobrý deň a prosím Vás máte niekde svoj web?
      tento link bude fungovať ?
      http://kucharkazesvatojanu.blogspot.com/
      júúúj ste pre mňa veľká inšpirácia pri varení bola by škoda, pre istotu si idem kúpiť novú knižku o polievkach (tri už mám ) pre istotu mať Vaše receptíky na papieri .... aj keď tých rozhovorov by bola škoda...

      Vymazat
    5. Zuzko, zatím to funguje a snad prý bude fungovat i nadále. každopádně se na novém webu pracuje. Díky za přízeň!

      Vymazat
  2. EVI,a to znamená,že už tady nenajdu nic?Ani co tu doted bylo :-( :-( ???

    OdpovědětVymazat
  3. Snažila jsem se o tom najít víc informací. Taky mi přišel ten email, ale nemluví se tam o zrušení domény blogspot, pouze o administraci přes google - komentáře apod.
    Můj dojem je, že blogy budou fungovat nadále.
    Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? já to pochopila tak, že se ruší i Blogger, protože se do něj jinak než přes účet na Google+ stejně nedostanu. Píšou tohle: 2. dubna budou váš účet Google+ a všechny stránky Google+, které jste vytvořili, zrušeny a začneme mazat obsah z běžných účtů Google+.
      Na své dva blogy se dostávám přihlášením přes účet, nevím, jak jinak bych to provedla.

      Vymazat
    2. jde mít i účet google bez google+, já se tak na svůj blog přihlašuji. Také jsem to pochopila tak, že končí jen google+, ale ostatní služby (blog, disk, mail apod) by měly fungovat dál. Doufám v to.

      Vymazat
    3. no vidíte, sama to teda asi špatně chápu, ale nikde jsem se jednoznačně nedočetla, že to tak je

      Vymazat
  4. Ne to ne!! :/ Vždyť já Vaši stránku mám na prvním místě v historii, ani v mobilu tuto kartu nezavírám...Vaše slova, recepty, recenze, fotografie jsou tak inspirativní...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je velice nemilá zpráva. Každý den chodím na tento blog a těším se na další recept, informaci, zprávu. Navíc několikrát týdně využívám archiv starších receptů. Je to fantastická věc. Nemohu tomu uvěřit. Je to jediný blog, podle kterého vařím :-(((((

    OdpovědětVymazat
  6. Email mi přišel také, ale ruší se jen google +. Já se na blog přihlašuji přes účet... ne přes google+. Takže určitě nepřijdeme o naše oblíbené blogy ;-)
    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak to bych asi měla nějak lépe nastudovat

      Vymazat
    2. tedy teď ve mně hrklo, taky píšu blog, ale zatím mi nepřišlo nic nebo o tom nevím. taky se přihlašuji přes účet a budu věřit Lennce...nedovedu si představit, že moje vzpomínky a příběhy zmizí a že už si nikdy nepřečtu další jiné blogy, které sleduji...tak snad nám tuhle naší radost google zanechá i nadále.-) všem přeji krásný u nás azurový zasněžený den,Pavla

      Vymazat
    3. Každopádně mě to dokopalo k dlouho odkládané věci a to zřízení webových stránek, kde bych soustředila vše, co dělám.

      Vymazat
    4. Ano, taky si své zápisky chci vytisknout a vložit do rodinné kroniky. Člověk nikdy neví...

      Vymazat
    5. Prosim a jak se da prihlasit pres ucet?diky!

      Vymazat
  7. Já myslím, že končí jen Google+, všechny ostatní služby budou pokračovat! To byste mi chyběla!
    e

    OdpovědětVymazat
  8. Vy to,paní Evo,určitě nějak vyřešíte.Neradi bychom ve Vás ztratili dobrou přítelkyni a průvodkyni na cestě k lepšímu já❤

    OdpovědětVymazat
  9. Ne, to ne,já na vaše stránky chodím skoro každý den... To by mě opravdu bylo líto

    OdpovědětVymazat
  10. Vy to,paní Evo,určitě nějak vyřešíte.Neradi bychom ve Vás ztratili dobrou přítelkyni a průvodkyni na cestě k lepšímu já❤

    OdpovědětVymazat
  11. Paní Evo, přidávám se k nejedné osobě, která zde zcela správně uvedla, že nekončí váš Google účet, nýbrž Google+. Můj počítačů, resp. IVT, znalý manžel mi řekl, že Google+ byla taková snaha vytvořit sociální síť, která se ale neujala, tak se prostě zruší. Vše ostatní, co spadá pod Google ale běží beze změny dál!!! Věřím, a bezpochyby nejsem sama, že přehodnotíte své unáhlené rozhodnutí skončit s tímto blogem a i nadále nás budete denně zásobit svými skvělými inspirativními recepty ;-) Byla by převeliká škoda s tím tady zničehonic seknout...Opravdu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud je to opravdu tak, budu vkládat příspěvky nadále, dokud nebudu mít hotové vlastní webové stránky

      Vymazat
    2. Jupííííí, hned je na světě lépe! :-)

      Vymazat
  12. Podle mě je to od nich pěkně hnusné. Tolik práce a času, co jste blogu věnovala. Je mi z toho smutno.

    OdpovědětVymazat
  13. Připojuji se k těm, co tu píší, že blog nezaniká ...od mého IT muže:-). Budu Vám moc vděčná, když budete v blogu pokračovat. Moc to pomáhá. Váš blog a životní styl, který tam prezentujete, čím živíte své tělo, je moc inspirující. A velmi tím pomáháte. A je za tím velký kus práce - nejen Váš vyšlapaný kus života, díky kterému žijete jak žijete, a inspirujete tím nás, ale i čas a energie to vše sepsat do receptů, inspirací na zajímavé knihy, a jiný pohled na přírodu a sebe. Děkuji Vám. S velikou úctou . Peťa

    OdpovědětVymazat
  14. Paní Francová, já se velmi připojuji k poslednímu komentáři. Jste světlý paprsek každodenního života mnoha lidí. Moc díky za Váš úžasný blog. Alena

    OdpovědětVymazat
  15. Tak, a práve táto čudná hrozba Vám ukázala koľko ľudí Vás má rado, ako si vážia vašu prácu, životné postoje a všetko s čím ste sa s nami delili. Je to tak, ste inšpiráciou mnohých ľudí - to je vaša cesta nám darovaná. Cítim, že sa všetko dobre skončí a teším sa na ďalšie príspevky. Tento blog bude žiť ďalej- veľa šťastia, vy to zvládnete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, vůbec jsem netušila, že to tolik lidí sleduje, protože reakcí mám většinou velmi málo. Říkala jsem si, že to vlastně nikomu příliš chybět nebude. Děkuju :)

      Vymazat
  16. Milá Evi a všichni komentující,

    souzním s Vámi jak krásně jste své pocity vyjádřili . Tolik dobrého a inspirativního nemůže zaniknout, ale jen růst a sílit. Paní Evo děláte nás vnímavější, pozornější a laskavější. Děkuji z celého srdce a přeji jen vše dobré.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuju vám všem za komentáře. Pokud blog opravdu nezaniká, tím lépe, alespoň se neztratí recepty a také rozhovory. Ale rozhodla jsem se investovat do webových stránek nezávislých na rozmarech molochu :) Až budou fungovat, dám vědět a kdo budete chtít, můžete mě pak sledovat tam. Mějte se moc fajn ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Fuj to jsem se lekla! Nechodím sem pravidelně a tak jsem se nejdřív vyděsila a po přečtení komentářů uklidnila. Mám sice Vaše kuchařky, ale sem si chodím pro inspiraci a prohledávám staré recepty. A taky knižní typy. A pranostiky. Mějte se krásně a zdravím do mých rodných milovaných východních Čech ��

    OdpovědětVymazat
  19. Presne takto sa vytvára panika a šíria sa hoaxy. Na to, aby človek pochopil to, čo je napísané, nepotrebuje ani IT manžela, stačí mu vlastný rozum. Toľkú paniku, čo tu táto pani spôsobila, som už dávno nikde nevidela :-) Všimla som si, že české blogerky nepoznajú Google a jeho služby. Napríklad aj túto - https://translate.google.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepředpokládala jsem žádnou paniku, moje příspěvky mívají obvykle velmi málo komentářů, netušila jsem ani, že mě tolik lidí sleduje, uznávám, že jsem v této věci analfabet, a nikterak se tím netajím :)

      Vymazat
  20. Třeba já vůbec se vůbec nepohybuji v žádném ze světů sociálních sítí a musím podotknout, že tyhle stránky jsou prom mě jako matička ve vaření. Opravdu by mne bolelo u srdíčka, kdyby měly být pryč. Nejen kvůli tomu co vše jsem se tu naučila, ale co za inspiraci a knihy jsem zde našla...

    OdpovědětVymazat
  21. no fuj, to jsem se lékla ...:)

    OdpovědětVymazat
  22. Řekla bych, že Váš blog čte mnohem více lidí, než vůbec tušíte. Jen z mého okolí o tomto blogu ví všechny moje kamarádky i rodina a vesele podle Vás všichni vaříme. Nejednou se mi stalo, že mi kamarádka poslala fotku jídla a k ní byl komentář, že uvařila zase nějakou super věc podle Svatojánu. Já sama Váš blog otevírám vždy jako první, když nevím, co vařit (a to nevím nikdy, proto se ráda inspiruji hihi) a opravdu nejvíce oceňuji rozdělení podle různých surovin, případně lupu, do které zadám ingredienci, ze které zrovna chci vařit a opravdu vždy najdu něco, co mne nadchne a uvařím to.. No a co je na tom nejlepší? Že to vždy chutná naprosto skvěle!! Proto prosím, pokud můžete, neukončujte své působení, protože Váš blog je pro mne opravdu téměř každodenní chleba.
    Mockrát děkuji za Vaši práci :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby pro nic jiného, tak tenhle zmatek s rušením, který jsem způsobila, byl dobrý pro to, že jsem se dozvěděla, že mě vůbec někdo čte :D

      Vymazat
  23. :D a to az do samotneho zaveru :D ;)))

    OdpovědětVymazat
  24. Já to čtu také spíše tady než na fb, lépe se odsud tiskne.

    OdpovědětVymazat
  25. Evička, tak to je zaujímavé... nevedno ako to bude... ja som mala blog na blogeri a keď som sa do prihlásila, už sa mi nedalo pridávať ani editovať príspevky :( Tak ho presúvam na lepšie miesto... A to som tam nemala profil google+... Škoda, že končíte, ste jedinečná!!! Obdivujem Vás!
    Či to nie je nejaký zámer... ktovie ako to bude ďalej fungovať... Mne bloger nejde - po príhlásení :(
    Držím palčeky na novom webw/blogu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím to funguje, a vypadá to, že nadále bude, přepnula jsem jen účet z Google+ na Blogger. Ale webové stránky budou :) Mějte se hezky a díky za přízeň.

      Vymazat

  26. Sveiki,
    Vai meklējat likumīgu aizdevumu?
    Vai jūsu bankas jums ir atteikušas?
    Viena vai otra iemesla dēļ jums ir vajadzīga nauda.
    Jūs esat sirsnīgs un godīgs
    Jums ir nepieciešams kredīts, lai nomaksātu parādus, rēķinus vai
    īstenot projektu?
    Jums vienmēr ir iespēja.
    Vēl satraucošāk ir tas, ka mēs piedāvājam aizdevumus no €5000,
    ātri un uzticami, ar gada procentu likmi 3%. Mēs esam
    uzticams
    Ja jūs interesē, nevilcinieties sazināties ar mums tieši.
    pasts: marcdupon18@gmail.com

    OdpovědětVymazat