HOREČKA

Vzhledem k tomu, že chřipková epidemie je z Královéhradeckého kraje tradičně nejhorší na Jičínsku, ani mně se chřipka nevyhnula. Začalo to v pátek večer bolestmi hlavy a kloubů, v sobotu už jsem sotva lezla a odpoledne jsem si naměřila horečku 39,1 stupňů. 
Kromě léčby za pomoci cibulového a lipového čaje, tinktury z echinacey a jantaru a vysokých dávek vitamínu C jsem si snížila horečku o celý jeden stupeň za pouhých 10 minut pomocí reflexní terapie. Dělá se to jednoduše a třeba se vám to bude hodit. Nehtem palce levé ruky silně zmáčknete bod na vrcholku prostředníčku a držíte a mírně masírujete po dobu minimálně deseti minut. Je to spolehlivá, bezpečná metoda, která je vždy "při ruce".



6 komentářů:

  1. Milá Evo,jsem na tom podobně🤒Ležím v horečkách už od pátečního odpoledne a je mi ouvej! Cítím každičký sval,bolest za ocima,...Lecim se take bylinkami,inhaluji,...ale zatím nic moc😷Zkusila jsem ii Vasi radu,re řek VVá, že 10 min.v tomto případě je dost. Ale výsledek je -0,8 st.Ted,ale nevím jestli to je tou reflexí nebo ibalginem,ktery jsem si vzala před přečtením prispevku.Jeste zkusím!Nemate tam i něco na ty bolavé svaly a oči? Ať je i Vam lépe a lépe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak píšu, vitamín C ve vysokých dávkách, tinktura z echinacey a jantaru, cibulový čaj. Díky za přání a ať jste brzy fit!

      Vymazat
  2. Vitamín C také,echinaceu a jantar nemám,ale zkouším to s jitrocelem,kurkumou,cibuli užívám s medem jako sirup,...ale tentokrát je ten moribundus u nás nějaký zákeřnější!U nás v domečku na pardubicku dospělí padají do postelí a děti se o jarních prázdnin o nás starají🙄Evo,i Vám ať je brzy dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko, slyším prvně, ale píšu si to za uši, chřipky se bojím, až dorazí k nám.
    Tinktura z jantaru je co, prosím?
    Ať jste brzy fit!
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Každoročně se nechat očkovat....pokud i přesto chřipka přijde, tak vyležet, hodně tekutin, být v klidu, léky na snížení teploty (při teplotách vyšších než 38 stupňů...)...při komplikacích se nebát vyhledat lékaře.

    OdpovědětVymazat