MLHA

Dneska byla ráno tak překrásná hustá mléčná mlha, že jsem si musela vzít foťák. Je to trochu tajuplný, vjíždět naslepo do míst, která důvěrně znáte. Zvuky se nesou hodně nereálně. Jednu chvíli jsem se bála, že se mi něco rachotivě uvolnilo z kola a místo toho se pár metrů ode mě náhle vynořil na polní cestě traktor. Výhled do mlhy mi ještě ztěžovaly totálně zarosené brýle, které jsem si musela neustále otírat. Ale bylo to nádherné a kouzelné, hlavně moje oblíbená alej a pak rozkvetlé krokusy v Bažantnici. Teď už naplno svítí slunce a mlha je ta tam. Krásný den vám všem!


5 komentářů:

  1. Dobrý den, dovolím si drobnou opravu - ta kytka je ocún, ne krokus. Krokusy kvetou na jaře, ocúny na podzim. Zdraví Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mam rada toulky prirodou, Vase zdokumentovane vylety me inspiruji, moc rada si je procitam a divam se na fotky, uz ted se zase tesim ven a hlavne do lesa ;). Nikola

    OdpovědětVymazat
  3. ���� Právě proto mě štve, že lidi řikaj “bylo ošklivo” když je mlha tak krásná. . .

    OdpovědětVymazat