VAŘENÍ BEZ VAŘENÍ

Možná jste si povšimli, že v poslední době vkládám málo vařených receptů. Jak už jsem se zmínila někde v komentářích, rozhodla jsem se vyzkoušet na měsíc živou stravu, tzv. rawfood. Z toho důvodu najdete mezi novými příspěvky především zeleninové saláty, různé koktejly a raw dezerty. Manželovi vařím normálně, ale ne nová jídla, nýbrž ta stará známá a oblíbená, což samozřejmě kvituje s povděkem. 
Pokud vám tyhle nové recepty nevyhovují, zapátrejte ve starých receptech, zkuste třeba tenhle výborný slaný koláč.


3 komentáře:

  1. Dobrý den, dejte vědět, jakou změnu na Vás tato strava má. Také jsem přemýšlela o vyzkoušení rawfood, ale až v létě, kdy je hodně ovoce a zeleniny na zahrádce. Nějak si nedokážu představit nejíst vařené, ale změna je život. Moc Vám fandím! Máte úžasné recepty!!! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkuji, zkouším to na sobě experimentálně, abych mohla podat zprávu, určitě to sepíšu, počítám s tím. zatím to jsou tři týdny a vypadá to, že bych to dokázala takhle dělat i delší dobu. Mějte se krásně, Eva

      Vymazat
  2. Já mám za sebou půl roku na syrové stravě. a cítila jsem se výborně! S přestěhováním do starého studeného domu jsem měla potřebu vytvořit rodinné teplo v kuchyni a od té doby opět kombinuji vegetariánskou kuchyni s "raw". Těším se na vaši zkušenost.

    OdpovědětVymazat