ZDRAVÁ STRAVA

- Zorinko, nedáš si čokoládový muffin?
- Nedám, bábo, já chci naklíčené mungo.
Tak to jsem vám musela vyfotit, dítě, které odmítne čokoládový moučník a dá si místo něho radši naklíčenou luštěninu :) A
 nutno říct, že je to u nás naprosto běžná věc a že Zorinku opravdu nikdo nedrží zkrátka. Má prostě ráda zdravé věci - sama od sebe.


Emotikona smilA nutno říct, že je to u nás naprosto běžná věc a že Zorinku opravdu nikdo nedrží zkrátka. Má prostě ráda zdravé věci - sama od sebe :)

5 komentářů:

  1. Tak to je úžasné - naklíčené mungo mám taky moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. Má recht. Mě také chutná jen tak. Ale ty muffiny také vypadají tuze lákavě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Péči o své zdraví nepovažuji za luxus. Kotvičník, který si mohu dovolit, je důležitým prvkem mého každodenního života. Na eshop.guaranaplus.cz/kotvičnik jsem objevila cenově dostupný výživový doplněk, který mi poskytuje potřebné vitamíny a minerály pro zdraví a energii.

    OdpovědětVymazat