POLÉVKA S PAPRIKAMI

Rozhodla jsem se vařit polévky z toho, co mám po ruce a trochu si zaexperimentovat. Manžel se sice tváří trochu nedůvěřivě, ale co, aspoň si v praxi vyzkoušíme situace, kdy budeme muset vzít zavděk tím, co máme a nenakupovat podle momentální potřeby a chuti.
Našla jsem přerostlou nakládačku, česnek a oregano na záhonku, ve spíži jsem objevila pár brambor, jednu červenou a dvě bílé ovadlé papriky a cibuli.
Polévka je výborná, první experiment dopadl na výbornou, no dobře, tak na dvojku 

Na lžíci oleje zesklovatíme cibuli, přidáme dvě lžíce hladké mouky a umícháme cibulovou jíšku. Vmícháme lžíci sladké papriky, zalijeme 1 l vody, rozšleháme metličkou a vsypeme nakrájenou zeleninu – 1 červenou papriku, 2 bílé papriky, 1 nakládačku a 3 brambory. Osolíme a vaříme 20 – 25 minut doměkka. Nakonec vmícháme svazek oregana.



3 komentáře:

  1. To je super nápad.Hrozně mi vadí když se plýtvá jídlem.Polívka vypadá krásně a určitě je i dobrá.Už jen ten pocit,že nic nevyhodím zahřeje.Tomuhle stylu moc fandím.Vím co to dá práce a času než něco vypěstuji Takže za mne-jednička s hvězdičkou.Děkuji a přeji krásné dny.Světlana🌱

    OdpovědětVymazat
  2. Rychlý způsob, jak získat zpět svého milence, bývalého manžela nebo bývalou manželku s jinou dámou, miloval jsem ho celý život, v roce 2021 jsem narazil na svědectví, jak Dr Sacre pomohl muži přivést zpět jeho bývalou manželku, kontaktoval jsem Dr Sacre, Dal mi tu nejlepší radu ohledně vztahu a také seslal kouzlo pro já to bylo 3. února 2021 během 24 hodin byl zpět, dnes jsme šťastně manželé s naším krásným synem, snažte se a bojujte, abyste je získali zpět, pokud je někdy milujete, není chyba, kontaktujte Dr Sacre pro pomoc WhatsApp +2349076034359 nebo e-mailovou adresu sacretempleofpower@gmail.com, ujišťuji vás, že se stane mužem nebo ženou, o kterých sníte každý den
    paní Stefanie Wilhelmová

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou tyhle experimenty jsou nejlepší, u nás se vesměs kupuje (nebo tedy v létě i pěstuje) zelenina a to ne na konkrétní pokrmy, ale až následně přemýšlíme, jaká jídla budeme vařit a zužitkujeme takhle maximum věcí. Teď hodně jíme venku i s dětmi, pořídili jsme nový zahradní nábytek, tak si ho užíváme a dneska jsem na oběd dělala dost podobnou polévku, všem moc chutnala.

    OdpovědětVymazat