RYCHLÝ RYBÍZOVÝ KOLÁČ

V létě jiné než ovocné koláče nejspíš nepečeme. Raději menší a často, také je dobré experimentovat s různými recepty, ať se nám stále ty stejné moučníky nezprotiví.
V míse promícháme 120 g celozrnné špaldové mouky, 100 g strouhaného kokosu, 1 sáček vanilkového pudingu, 100 g rapadury (nebo cukru), 1 lžičku jedlé sody, 2 lžičky kypřicího prášku, 50 ml oleje a 200 ml rostlinného mléka. Krátce, ale důkladně zamícháme (v žádném případě těsto nemixujeme!) a rozetřeme do menšího vymaštěného pekáčku. Posypeme 200 g černého rybízu a pečeme v troubě vyhřáté na 180 stupňů asi 20 – 25 minut.


4 komentáře:

  1. Dnes odpoledne jsem vyzkoušela Váš koláč. Akorát jsem dala červený rybíz a vynechala jsem kokos. Ale celý koláč jsem ještě posypala mandlovými lupínky a je maximálně VÝBORNÝ!!!!Já moc ovocné koláče nejím,ale tento teda je top.I návštěva ho chválila. Zařazuji si ho do mého pečícího repertoáru.
    Krásný pátek.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  2. No ja teda neviem, nam sa niektore oblubene mucniky nie a nie sprotivit :))). Dnes vecer aj napriek horucave som so synom upiekla tento Vas kolac. Bol super. Namiesto cukru som dala ryzovy sirup, lebo som sa najprv rozhodla, ze upeciem kolac, a az potom zistila, ze nemam cukor :))). Ovocie som dala cierne ribezle a nakrajane marhule, cca pol na pol. Vsetkym nam velmi chutil. Velmi sa mi pacia Vase recepty, ci uz sladke alebo slane. Nech sa Vam dari vo vsetkom, co robite :)

    OdpovědětVymazat