MARMELÁDOVÝ JOE

Před pár týdny mi napsal pan Luboš Ringl, zda by mi mohl poslat na ochutnání svou marmeládu. Chvíli jsme si dopisovali a nakonec z toho byla moc milá návštěva a zajímavý rozhovor, který si budete moci přečíst jako jeden z Rozhovorů ve Svatojánu zhruba na konci března. 
Nejsem obzvláštní milovník marmelády a navíc z podivné "argutky", což je takové mrňavé, mrazuvzdorné kiwi, pocházející někde ze Sibiře nebo z Asie, nebo čertví odkud (pan Ringl to ví zcela přesně), takže jsem skleničku marmelády otevírala pohříchu poněkud lhostejně. Chvíle překvapení, fanfáry...! Upřímně, lepší marmeládu jsem NIKDY nejedla. Má totiž naprosto dokonale vyváženou chuť, že se to zdá skoro nemožné. A to jsem zatím otevřela jen tu "obyčejnou". Rakytníkovou a vanilkovou jsem si nechala "na potom".


Žádné komentáře:

Okomentovat