VEGANSKÉ DOBROTY

Rozhodla jsem se vyzkoušet několik výrobků, které nabízí obchody se zdravou výživou pro vegany, vegany a lidi s intolerancí laktózy. Většina z nich se nedá zařadit mezi zdravou stravu, takže z tohoto hlediska je doporučit nemohu, ale jako zpestření rostlinného jídelníčku se jim ani ortodoxně nevyhýbám. Stejně jako konvenčně stravující se člověk, který dbá na zdravotní prospěšnost toho, co jí, si i vegan nebo vegetarián může párkrát do roka zahřešit a zrovna prázdniny s rozpálenými grily a přátelskými posezeními je k takovému hřešení jako stvořené 
CHEESE MATURE CHEDDAR – plátky rostlinného čedaru, skvěle nám chutnaly v zapečených toastech se zeleninovou oblohou.
CHEESE GREEK STYLE – rostlinný sýr téměř k nerozeznání od fety, výborný je do salátů typu „šopák“.
CREAMY CHEESE ORIGINAL – pomazánka chutí téměř totožná s klasickým pomazánkovým máslem, jsem přesvědčená o tom, že neinformovaný člověk by nepoznal, že jde o rostlinný výrobek. Pomazánkové máslo nikdy nepatřilo mezi mé oblíbené, takže jsem tuhle verzi použila do výtečné krémové omáčky.
CREAMY CHEESE GARLIC AND HERB – pomazánka s česnekem a bylinkami je chutnější a výraznější než předešlá a použila jsem ji do zeleninové bagety, chutnala nám.
SPACEBAR – svačinová tyčinka s konopím mě příliš nenadchla, je tuhá a žvýkavá.
VEGANSLICES SMOKED – plátky veganského „salámu“ výborné do obložených chlebů
VEGANKEBAB GYROS – rostlinný výrobek z ochuceného seitanu, poslouží jako náhrada masa v zeleninových nebo luštěninových směsích.
VEGANWURST CHORIZO KLOBÁSKA – seitanové klobásky použitelné při grilování, do zelňačky nebo fazolí.
Všechny výrobky jsou z mého oblíbeného obchodu Country Life



1 komentář:

  1. Díky za tipy, klobáska se bude hodit na gril. :-) Zelenina je fajn, ale někdy má prostě člověk chuť na něco takového hutnějšího. Pokud jde o samotné grilování, tak jsem četla, že na zeleninu jsou fajn peletové grily, nevíte, jak to je? Na tom uhlí se to hnedka spálí.

    OdpovědětVymazat