VOŇAVÉ RIZOTO

V hluboké pánvi rozehřejeme dvě lžíce sezamového oleje a krátce na něm opékáme lžičku římského kmínu a lžičku hořčičného semínka. Přidáme na plátky nakrájený stroužek česneku, na drobné kostičky nakrájených 200 g mrkve, lžičku garam masaly, lžičku kurkumy a půl lžičky chilli. Chvíli společně opékáme a přidáme 200 g rýže basmati, osolíme, zalijeme 450 ml horké vody, přiklopíme a přivedeme zprudka k varu. Stáhneme teplotu na minimum a necháme 15 minut dusit. Vmícháme 100 g nasucho opražených kešu oříšků, 200 g hrášku a 50 g sušených brusinek. Dusíme ještě pět minut, odstavíme a necháme pod pokličkou pět minut dojít.


1 komentář:

  1. Chuťově velmi zajímavé rizoto,ty brusinky by mě nenapadly,ale daly tomu zase jiný rozměr.Prostě zase dobrota :-)Jsem moc ráda,že jsem váš blog objevila.Už jsem vyzkoušela pár receptů a jsem velmi nadšená.Mám kde čerpat nápady.Děkuji

    OdpovědětVymazat