MALINOVÉ KOKOSKY

Recept jsem našla na stránce Veganotic, potřebovala jsem udělat veganský moučník s malinami a tyhle kokosky se mi moc líbily. Recept jsem trochu poupravila, originál najdete na výše uvedené stránce.
150 g dobrého strouhaného kokosu mixujeme v mixéru tak dlouho, dokud se neoddělí tuk a nevznikne pasta (udělat z toho tekuté kokosové máslo, jak je psáno v originálním receptu, se mi nepodařilo, mám asi málo výkonný mixér), přidáme 160 g mandlí a společně ještě rozmixujeme co nejvíc dohladka. Vmícháme 100 g strouhaného kokosu, 100 g sladového sirupu, špetku soli a lžičku mleté vanilky. Mokrýma rukama tvarujeme malé mističky, narovnáme na plech vyložený pečicím papírem a plníme marmeládou, kterou jsme si připravili následujícím způsobem: 100 g malin rozmačkáme vidličkou, vmícháme 20 g třtinového cukru a rovnou polévkovou lžíci chia semínek a necháme v chladničce do druhého dne odpočinout. Chia semínka na sebe navážou vodu a ovocná kaše trochu ztuhne.
Pečeme v troubě zahřáté na 130 stupňů asi 30 – 40 minut. Necháme vychladnout na mřížce.




více ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat