CUKETOVÝ KOLÁČ S MERUŇKAMI

Dostala jsem jednu velkou cuketu, která se nehodí na nic jiného než do těsta, takže peču 
V míse smícháme 200 g polohrubé bílé mouky, 180 g celozrnné špaldové mouky, špetku soli, 100 g třtinového cukru, 1 lžičku jedlé sody a 1 lžičku kypřicího prášku.
Do druhé mísy najemno nastrouháme 500 g cukety, vmícháme jeden banán rozmačkaný vidličkou, 150 ml sojového mléka a 100 ml panenského slunečnicového oleje. Obsah obou mis řádně promícháme a nalijeme do vymaštěného a vysypaného pekáčku. Poklademe ovocem a posypeme drobenkou připravenou ze tří lžic ovesných vloček, čtyř lžic strouhaného kokosu, lžíce oleje a dvou lžic agávového sirupu. Pečeme na 200 stupňů asi půl hodiny.
Koláč není žádný zázrak, ale špatný taky není, je vláčný a lehký.



více ZDE

2 komentáře:

  1. děkuji za recept, ohromně mě nadchnul, je výborný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už ho peču potřetí, ani jednou jsem nedala meruňky (rybíz, ostružiny a teď švestky) a dávám jinou drobenku, ale konzistence spodního těsta mě nadchla, není to žádný vysušený koláč jako jsem dělala vždycky, ale krásně nadýchané těsto, díky kterému navíc využiju přebytků cuket :) Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat