KUCHAŘKA ZE SVATOJÁNU

Patnáctého září vyjde v nakladatelství Motto moje kuchařka. Bude k dostání v e-shopu i v kamenných knihkupectvích. Děkuju všem za podporu 


více ZDE

12 komentářů:

  1. Jéé,ta je krásná,asi napíšu Ježíškovi.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je skvělá zpráva a důvod, proč se těšit na září :)
    Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to se těším a dávám si poznámku do kalendáře:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Mimochodem Evi,byla jsem na dovolené jen 3km od vašeho domečku!Bohužel jsem to zjistila až po příjezdu domů.Moc mě mrzí,že jsem nenavštívila vaši vesničku:-(Byli jsme v Lázních Bělohrad.Tak snad příště:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Evi, blahopřeji! Nedočkavě jsem očekávala tuto zprávu...moc se těším. díky.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju vám všem za milé komentáře a zájem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Málokdy si kuchařky kupuji, nemám ráda hromadění věcí v bytě :) ale tady asi neodolám, mimo jiné mi příjde správné vás podpořit, když si dáváte tolik práce s recepty, které sdílíte se všemi. Ať se daří a těším se, až knížka dorazí do Brna...

    OdpovědětVymazat