KUKICHA KULIČKY

Luxusní kuličky jemně hořkosladké chuti pro zvláštní příležitost. 100 % vegan.
Původně jsem měla v úmyslu udělat kuličky s matcha čajem, ale v čajovém obchůdku Čaj Koření Kuskus v Hořicích jsem zjistila, že pravý a nejkvalitnější matcha čaj (jiné nemají) je do kuliček zbytečně drahý a ochotný pan majitel se zamyslel a poradil mi alternativu – jemný japonský zelený čaj Kukicha.
3 g tohoto čaje jsem namlela v kávovém mlýnku na jemný prášek, byl nádherně jasně zelený, zrovna jako matcha čaj. Roztloukla jsem obrovskou hromadu švestkových pecek a vydobyla z nich 25 g jadýrek, které jsem taktéž rozemlela na mouku. Švestková jádra jsou nahořklá a přidávala se do moučníku (vždy jen v malém množství) odjakživa. 200 g kešu oříšků jsem mixovala tak dlouho, dokud z nich nebyla pasta, skoro máslo. Všechno jsem to rukou pěkně prohnětla a přidala 35 g agávového sirupu. Teď už šly tvarovat kuličky. Bylo jich přesně 28! 


více ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat