UTAJENÉ DĚJINY ČECH

Tuhle knížku jsem si vykručela na kamarádce a když už mi ji tedy půjčila, považovala jsem za svou povinnost ji dočíst, i když jsem už po první čtvrtině došla k závěru, že jsem sice hodně naivní a přístupná kdejakým šíleným teoriím, ale určité věci zkrátka skousnout nedokážu. Vadilo mi především násilné napasování autorových teorií na jakoukoliv událost a postavu, kterou zpracovával.
Dočetla jsem knihu klopotně do poloviny, protože téma mě zajímá. Normálně rozečtené knihy neodkládám, ale tady jsem to udělala. Závěry a teorie jsou podle mého laického názoru tak uměle vykonstruované a na hlavu postavené, že jsem to neskousla ani já, které nepravděpodobné a nepopulární teorie nevadí.
Bohužel vám knížku nemohu doporučit, ale věřím, že své čtenáře si najde.




více ZDE

1 komentář:

  1. Dobrý den,
    joj tak tuhle knihu sem jako středoškolačka měla v ruce, chvíli četla a dala rychle pryč. Katastrofa. Dodnes si na ni vzpomínám - že se mi nelíbila, divně napsaná. Dnes už jako historik, bych ji do ruky nevzala:-) Jitka

    OdpovědětVymazat