MASKA NA VLASY NEW

Poslední z „kosmetických“ příspěvků, tak snad to ještě přežijete 
Olejová rozpustná maska od Lush s názvem New krásně voní po skořici a hřebíčku. Musíte ji rozpustit v horké vodě a po vychladnutí je z ní voňavý krém, který vetřete do suchých vlasů, po dvaceti minutách opláchnete, umyjete šampónem a hotovo. Umíchaná maska vydrží ještě pár dní v chladničce, mně vystačila na třikrát. 
Vlasy jsem jen vyfoukala, žádné další přípravky jsem nepoužila. Jsou lesklé, ale ne zplihlé a příjemně voní až do dalšího umytí. S maskou se pracuje moc hezky, dobře se vymývá a zdá se, že vlasům prospívá. Asi si ji párkrát do roka dopřeju :)


4 komentáře:

  1. Mně Vaše recenze zajímají:-) Máte nádherné vlasy - mohu se zeptat, zda používáte nějaké přírodní barvy? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Vyzkoušela jsem Hair wonder, jejich barvy mi vyhovují, také několikrát hennu, to mi hrálo dozelena :) Tohle je bohužel běžná barva z kadeřnictví. Přemýšlím, co s vlasy dál, koupit barvu s HCS totiž u nás nelze, mají je pouze v některých kadeřnictvích. Roky jsem vlasy vůbec nebarvila, až teď v posledním roce, ale nejspíš se na to zase vykašlu, právě kvůli těm testovaným barvám. :)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď.Já jsme v brněnské zdravé výživě na Kobližné ulici sehnala přírodní barvu Phergal, ale zatím jsem se k tomu nedostala. henna už mi bohužel šediny zakryje jen na pár dní:-( :)

      Vymazat
    3. Zrovna jsem si objednala krémovou barvu Logona, tak ji vyzkouším, má alespoň PETA certifikát. :)

      Vymazat