LUSH - rtěnka Moc

Mám ráda nové věci a s chutí získávám většinu nových zkušeností. Pustila jsem se do neznámých vod a jsem zvědavá, jak mi to půjde. Jídlo samozřejmě zůstává hlavní náplní stránky, na tom se nic nemění, pouze ke knížkám přibude jednou za čas ještě tahle voňavá kosmetika, což může být zajímavé především pro dámy, kterých tu je beztak většina. Nečekejte ale recenze kosmetiky, jak jste na ně zvyklí odjinud, jednoduše i proto, že půjde jen o jednu značku, totiž Lush.
Protože neutrácím za kosmetiku téměř žádné peníze, nenakupuji žádné krémy noční, denní, na oční okolí, na nehtovou kůžičku, na dekolt a já nevím na co ještě, žádná tělová mléka, žádné peelingy, žádné čisticí vodičky, tonika, odličovací emulze, žádné šampóny, kondicionéry, masky ani laky na nehty a podobné desítky serepetiček, které používá většina žen, mohu si čas od času dovolit nepříliš lacinou, ale o to voňavější kosmetiku Lush. Lush není pro váhavce, buďto si tyhle vůně zamilujete, nebo je nesnášíte. Já naštěstí patřím k těm prvním a všechny ty výrazné a neobvyklé vůně si náležitě užívám. Mám velmi oblíbené šampuky (tuhé šampóny v podobě puku), tabletky na zuby, protože jsou skvělé na cesty a tuhý parfém Karma, který používám velmi zřídka, musím na něj mít náladu, jinak se parfémům zcela vyhýbám. Nic dalšího z nabídky Lush nekupuji, tak je tenhle experiment dobrodružný i pro mne.
Když jsem si naposledy objednávala na e-shopu, nabídli mi, zda nechci některé produkty vyzkoušet a něco o nich napsat. Řekla jsem si, proč ne, alespoň to zkusím, co vy na to a jak mi to vůbec půjde, protože kosmetiku jsem ještě nikdy nerecenzovala. Prozatím při přišly produkty tři a dál se uvidí. Budu ráda, když přidáte své vlastní zkušenosti s Lush kosmetikou, pokud ji znáte a máte či nemáte rádi. Je zajímavé sledovat, jak různorodé jsou lidské preference. Tak mě moc neproklínejte, prosím :)

První produkt k vyzkoušení je rtěnka s podivným jménem Moc. Moc jako síla nebo jako že je toho už moc? Kdoví 
Většina rtěnek na trhu obsahuje rozemleté brouky a to se mi nelíbí. Tahle tekutá rtěnka mi připadala na monitoru e-shopu červená jaksepatří, tak mi hned padla do oka. Ve skutečnosti je ale spíš do oranžova a pro mou pleť se tahle barva příliš nehodí, ale nakonec jsem si zvykla a měla jsem dojem, že mi dokonce sluší! Rtěnky nepoužívám a asi by víc slušela někomu s dokonalým make-upem, ale musím říct, že mě bavilo ji zkusit.
Rtěnka se nanáší pěkně, i mé neškolené a nešikovné ruce si s ní poradily jedna dvě. Nemá žádnou výraznou vůni ani chuť. Rtěnka za nějakých deset, dvacet minut zaschne a pak vydrží bez poškození několik hodin. Vypadá moc pěkně dlouhou dobu. Rtěnka mě krášlila beze změn i po vypití obřího hrnku horkého zeleného čaje a po čtyřech hodinách jsem ji snadno odlíčila svým domácím bylinkovým olejíčkem. Určitě by ale vydržela i déle, ale já si připadala doma s namalovanou pusou trochu divně  Tuhle krásnou rtěnku rozhodně doporučuju a už se těším, až si ji namaluju, když budu chtít být krásná. Snad to bude ještě letos :D




8 komentářů:

  1. Paní Evo, rtěnka Vám moc sluší. Taky nepoužívám žádnou kosmetiku aj. Vyzkoušela jsem domací výrobu šamponu, zkusila jsem si mýt vlasy moukou s vodou, ale nějak mi to nesedí. Mohu se zeptat, co používáte na mytí vlasů Vy? Děkuji.
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, Dano, děkuju :) na vlasy používám marocký jíl s arganovým olejem a střídám to právě se šampuky od Lush.

      Vymazat
  2. Rtěnka má pro Vás ten správný odstín. Sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Co jsem viděla, tak mar.jílů s arganovým olejem je několik druhů. Můžete mi sdělit, který a kde ho nakupujete? Nemám s ním žádné zkušenosti. Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, marocký jíl i arganový olej kupuji v jednom malém kamenném obchůdku v Hořicích, což pro vás význam nemá, jsou ale k dostání i na internetu. https://www.facebook.com/KucharkaZeSvatojanu/photos/a.416158538435361.106838.346774498707099/1023041844413691/?type=3&theater

      Vymazat
  4. Evi, rtěnka Vám moc sluší. a taky jsem se zajímala o vlasy, poslední dobou mám pocit, že bych měla šampony vynechat.
    krásný den přeji. Majka

    OdpovědětVymazat
  5. dobry den, muzu se zeptat na ten domaci odlicoaci olej? dekuji moc, rtenka paradni:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno, používám pleťové oleje na odličování. Vpravo je okénko pro vyhledávání, stačí napsat "pleťový olej" a najde vám jich několik. Tady je odkaz na jeden z nich: http://kucharkazesvatojanu.blogspot.cz/2013/07/vonny-pletovy-olej.html

      Vymazat