SEA-SPRAY NA VLASY

Abyste se nemuseli dívat jen na můj obličej, přemluvila jsem tentokrát svou krásnou dceru Báru, aby si zahrála modelku a zároveň vyzkoušela tužicí sprej na vlasy od Lush s mořskou vodou. Používá se na umyté a suché vlasy podobně jako lak. Když po aplikaci a promačkání vlasy už neučešete, získáte nedbalý rozcuchaný vzhled, jako byste právě odcházeli z pláže - v teple u moře, to je jasné, ne teď v říjnu z koupaliště  Když si vlasy po zaschnutí spreje rozčešete, vznikne hodně hodně velká hlava 
Mně osobně je poměrně nepříjemná vůně neroli (Báře vyhovovala, prý je zajímavá a svěží) a taky pocit natužených vlasů nemám příliš v oblibě, ale oceňuji, že vlasy vypadají na pohled opravdu lépe, než když je necháte jen tak bez veškerých tužidel, vosků nebo laků, jak jsem zvyklá já.



2 komentáře: