DEN ŠTĚSTÍ

20. březen byl před několika lety vyhlášen Mezinárodním dnem štěstí. Proč je vůbec zapotřebí vyhlašovat Den štěstí? Možná abychom si alespoň tenhle jediný den v roce připomněli, za co můžeme pociťovat vděk a kvůli čemu máme proč být šťastní.
V Bhútánu zavedl v roce 1972 tamější král Džigme Singjä Wangčhug ukazatel Hrubé národní štěstí. V této zemi je osobní štěstí jejích obyvatel vysoce ceněno a stát o ně usiluje. U nás se o vlastní štěstí musíme přičinit sami :)
Pro mě je štěstím být v přírodě, nejraději sama. Poslouchat, dívat se, přemýšlet. Vnímat všemi smysly. 
 A co znamená štěstí pro vás? Podělte se!


6 komentářů:

  1. Díky za tuto informaci, ani jsem nevěděla.
    V přírodě také nejvíce pociťuji příval pocitu štěstí, otevřenosti, klidu a ráda vše vnímám. A ještě je pro mne štěstí znamená poklid, pohoda a spokojenost mých nejbližších - dětí.
    Tak pěkný šťastný den Evo.
    Alena

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě je štěstí,když jsem v harmonii sama se sebou. Vnímám se,přijímám,jsem citlivější k sobě. A tak i ke všemu okolo.

    OdpovědětVymazat
  3. Den štěstí,to se mi líbí:-)Mám to podobné jako Alenka!Tak přeji všem co nejvíce chvil i dni štěstí!

    OdpovědětVymazat
  4. Den štěstí, znamená to, že ostatní šťastné nejsou? Štěstí je pro mě stav otevřenosti, přijetí vůči všemu co přichází. Každý den se o to pokouším. Bytí v přírodě hodně napomáhá.

    OdpovědětVymazat
  5. Stastie je ten zvlastny moment,ked mi na sekundu preleti hlavou, ze tu a teraz je vsetko tak ako ma byt.... a stale castejsie to mam doma na zahrade 😉... take to "domace stastie". Zelam krasny stastny vecer!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný šťastný den,
    mám to hodně podobné... když s manželem a dítkem pocítíme sounáležitost s přírodou... nemá to chybu... maximální pocit štěstí zažívám na kopci, těžko se to vysvětluje, možná, že vidím celý svět z nadhledu... ale myslím, že je za tím víc... :)
    Zdraví Peťka :)

    OdpovědětVymazat