ROK VE SVATOJÁNU

Nová knížka je hotová, v září vyjde u nakladatelství MottoMyslím si, že se nám povedla (můj šikovný muž Jirka dělal obálku a typografii, jako obvykle), raduju se z ní a doufám, že bude dělat radost čtenářům stejně, jako mě těšila práce na ní. 
Knížka má čtyři oddíly, pro každé roční období jeden. Najdete v ní povídání o zvycích a rituálech, které se vážou k jednotlivým svátkům v roce, najdete v ní i recepty vybrané s ohledem na roční dobu, ale především v ní najdete bylinky! A to je pro mě, jak možná už víte, srdeční záležitost :)




16 komentářů:

  1. vypadá krásně. Už se na ni těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Také hned jak bude dostupná si jí koupím:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dej vědět, až bude v prodeji!
    Pavel
    P.S. Z loňských tvých sazenic divokých rajčat bylo spousta semínek, vzešly a rostlinky dnes dělají radost nejen u nás ale i u kamarádů, až na Moravě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dám vědět :)
      Mám radost za rajčata, nám letos vzešly vinou chladného jara hodně pozdě a nestačí dozrát.

      Vymazat
  4. Moc moc se těšíme! A teď ještě víc!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tá je naozaj krásna, veľmi sa na ňu teším.....

    OdpovědětVymazat
  6. Mé srdce zaplesalo, že už je na světě a moc se na Vaši knihu těším.
    Paní Evo, kde se dají sehnat semínka divokých rajčat? Vyprávěla jsem mužovi, že je pěstujete a docela nás to zaujalo.
    Přeji krásný den.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, děkuji. My nakoupili před lety u Gengelu a už se vysemeňují sama.

      Vymazat
  7. Tak tuhle knížku si nenechám ujít :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bylinky, zvyky, roční koloběh, to je knížka přesně pro mě. Už mám v telefonu připomínku, že se po ní mám v září poohlédnout. Děkuju

    OdpovědětVymazat