AZYL PRO ZVÍŘATA V TŘEBIHOŠTI

Koncem října jsem měla krásný zážitek. Byla jsem na návštěvě v azylu pro zvířata v Třebihošti.
Vůbec jsem původně nevěděla, že je to pár kilometrů od nás a tak si myslím, že jsem tam nebyla naposledy. S kamarádkou Zlatkou jsme přivezly zvířátkům zeleninu a seznámily se nejen se třemi ovečkami a jedním beránkem, s báječným psem Agarem, několika kočkami, ale i se dvěma mladými, pracovitými, laskavými a nadšenými lidmi, kteří vyměnili život v městském pohodlí za doslova spartánské podmínky (viděla jsem a nevěřila jsem!) a službu těm, kteří ji potřebují - bezbranným a nevinným.. Mají můj hluboký obdiv, klobouk dolu!
Život bez krutosti na statku je azyl nejen pro hospodářská zvířata, který leží ve vesničce Třebihošť na Královédvorsku. V malé oáze míru již našli domov všemožná zvířata od nejmenších potkanů, přes kočky, psy až po ovečky. Okolo azylu se již vytvořila skupina aktivních dobrovolníků. Přiložit ruku k dílu, či pomoci finančně, ale i materiálně může doopravdy každý. Věřte mi, že jakoukoliv pomoc skutečně uvítají!


2 komentáře:

  1. To je krásné, že navštěvujete takovéto místa. My jsme si také brali nedávno kočičku z útulku. Byli jsme tam teda čistě namátkou, ale jak se na nás podívala, tak jsme neodolali a vzali si ji. No, ale my nikdy žádné zvíře neměli, tak začal problém s nákupem potřeb. Po dlouhém hledání jsme však narazili na eshop s potřebami jménem domacizoo a bylo po problému :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejen navštěvuji, ale též podporuji - každý měsíc ode mě dostanou 500 korun :)

      Vymazat