CRUMBLE S NEKTARINKAMI A KOKOSEM

Výtečný svěží a navíc bezlepkový letní dezert!
Půl kila pokrájených nektarinek promícháme se dvěma lžícemi kukuřičného škrobu, dvěma lžícemi rumu, dvěma lžícemi agávového sirupu a dvěma lžícemi citrónové šťávy. Zapékací misku vymastíme kokosovým olejem a ovoce do ní navrstvíme. Prsty dobře promícháme 50 g kokosového oleje, špetku soli, lžičku skořice, 50 g strouhaného kokosu, 100 g mletých mandlí a 60 g panely (nebo cukru). Směsí posypeme ovoce, lžící uděláme několik důlků a pečeme při 180 stupních asi 15 - 20 minut.


8 komentářů:

  1. EVi,myslíte,šlo by mango místo nektarinek :-)?

    OdpovědětVymazat
  2. A co byste s ním udělala :-)? Z půlky jsem udělala Vaší rýžovou kaši a ted přemýšlím co s tou druhou půlkou :-)

    OdpovědětVymazat
  3. NO tak joo :-)) a nektarinky na crumble si koupím zítra :-)))EVIČKO,krásný víkend.Ještě,že Vás mám :-) !!!

    OdpovědětVymazat
  4. EVIČKO,tak jsem se konečně dostala k tomuto receptu,/měla jsem broskve a nektrarinky/ a teda musím říct,to bylo doslova NEBE.Moc jsem si pochutnala a ta drobenka,ta neměla chybu.Mňam!!!!Děkuju!!!!

    OdpovědětVymazat