RAJČATA NALOŽENÁ V OCTĚ

Podle tohoto postupu vydrží rajčata pěkně pevná a chutná až do zimy. Zkouším to poprvé, tak to zatím nemohu potvrdit, ale zatím to vypadá nadějně 
Tvrdá, pevná, neporušená rajčata zalijeme v čisté sklenici vinným octem (já jsem použila červený) a necháme otevřené v chladu stát 8 dní. Já jsem sklenici umístila do studeného sklepa a volně zakryla gázou, aby do ní nepadal bordel. 
Po osmi dnech sklenici převážeme celofánem, údajně nic jiného není vhodné, tak jsem poslechla a celofán si v papírnictví koupila.



5 komentářů:

  1. Tento postup vůbec neznám, vypadá to velmi zajímavě. Nevím proč, ale zatím nám letos rajčata nečervenají ještě ani ve skleníku.
    Hezké dny.
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také jsem ho donedávna neznala, uvidím, zda se osvědčí :)
      my už rajčata máme, ale ještě se to úplně "nerozjelo", možná je to tím strašným suchem, které u nás panuje, krásný den

      Vymazat
  2. Díky moc za tip, vyzkouším.
    Mohu se zeptat proč právě osm dní a proč jen celofan? Děkuji.
    Jirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bych také ráda věděla, recept je z jedné stařičké ručně psané kuchařky

      Vymazat
  3. I tak děkuji. Vyzkouším přesně podle (Vašich) instrukcí.

    OdpovědětVymazat