MOJE SVATOJANSKÁ KUCHYNĚ


7 komentářů:

  1. Dobrý den Evi,moc ráda Vás sleduji v pořadu Kouzelné bylinky.Máte krásné bydlení,výborné recepty a jste moc milá.Děkuji,že jste. Mějte se krásně!Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, Pavlo, moc děkuju, to je od vás hezký :)

      Vymazat
  2. Evi, budete uvažovala jste o kurzech vaření?
    Děkuji za odpověď!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, Blanko, nemám na to prostory ani nervy :) A vlastně se ani necítím na to, někoho něco učit, díky za důvěru :)

      Vymazat
    2. Není zač! Já jsem ráda, že jsem Vás díky tv-pořadu Kouzelné bylinky znovu objevila! Moc se těším na léto, až bude náš prcek na světě a budeme mít víc času a mobility k dalšímu zkoumání tajů vaší kuchyně!

      Vymazat
  3. Tak ještě jednou, páč se mi zde můj koment neukazuje :-)
    Dnes jsem na jiném webu viděla podbnou úžasnou knihovnu a ptám se, zda jste si ji nechali dělat na zakázku nebo zda je koupená v běžné obchodní síti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je úplně obyčejná knihovna z neošetřeného dřeva z ikey :)

      Vymazat