PROČ JSEM KDO JSEM

BÝT ŽENOU, VLÁDKYNÍ KRBU, VYŽADUJE VÍC NEŽ JEN VAŘIT. BÝT ŽENOU ZNAMENÁ DÁVAT A UDRŽOVAT ŽIVOT V MNOHA PODOBÁCH. ZAHŘÍVAT SVOU RODINU OHNĚM V KAMNECH I BEZPODMÍNEČNOU LÁSKOU. BÝT OPĚRNÝM SLOUPEM, LASKAVOU JISTOTOU, KTERÁ TRVÁ BEZ OHLEDU NA ZMATEK TAM VENKU. ZDALEKA NEJDE JEN O JÍDLO, ALE I K NĚMU JE TŘEBA PŘISTUPOVAT VĚDOMĚ. DOBŘE UVAŘIT NEZNAMENÁ JEN SE CHUTNĚ NAJÍST, "DOBŘE" BY MĚLO BÝT NEJEN NA JAZYKU, ALE V CELÉM TĚLE, V MYSLI, NA ZEMI. BÝT ŽENOU A PRAVOU VLÁDKYNÍ KRBU ZNAMENÁ DĚLAT SVĚT LEPŠÍM MÍSTEM PRO VŠECHNY.



















JEDNODUŠE: PODLE SVÝCH NEJLEPŠÍCH SCHOPNOSTÍ ZDOKONALUJI SVŮJ ŽIVOTNÍ PROSTOR

Vegetariánem jsem od roku 1996 a nikdy jsem nezapochybovala o správnosti svého rozhodnutí.

Recepty jsou uspořádány podle štítků: Hlavní jídla, Polévky, Moučníky, Saláty, Pečivo, Pomazánky, Zavařeniny a sirupy, Byliny...

více zde:  https://www.facebook.com/KucharkaZeSvatojanu

15 komentářů:

  1. Přeji Ti šťastné vykročení, splnění snu a Děkuji.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Tady to bude lepší a přehlednější, než na FB

    OdpovědětVymazat
  3. Evičko vítejte !!! Moc se těším na vaše článečky a inspirativní receptíky :-) Již jsem si Vás přidala i zde :-) Jen milé a příjemné čtenáře přeje Evča

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda,že vznikl tento blog,s dovolením si jej přidám na svůj,přeji vám a nám mnoho dobrých receptů,komentářů,fotek a povídání.Děkuji,Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Objevila jsem Vás v pořadu Kouzelné bylinky kde jste mě opravdu okouzlila. Moc jsem Vám chtěla napsat něco hezkého ale jen se tu culím u monitoru a nic vystihujícího mě nenapadá. Tak snad jen ... Děkuji za ten příjemný pocit. Máte tu krásně!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký blog a v pořadu Kouzelné bylinky z Vás vyzařuje příjemná energie. Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za recepty a originální kuchařku, kterou jsem si minulý týden dovezla domů Některé recelpty jsou již vyzkoušené a moc chutnaly. Díky

    OdpovědětVymazat