MAKOVÁ ROLÁDA Z TOFU TĚSTA

Moc dobrý dezert. Těsto je i po upečení tužší, mírně „žvejkavé“, ale to mi právě moc chutná 
Jednu kostku (180 g) přírodního tofu rozmixujeme dohladka se šťávou z poloviny citrónu a třemi lžícemi špaldového sirupu (nebo jiného sladidla). Do krému vmícháme 2 lžíce vanilkové Hrašky, 1 lžičku kypřicího prášku a 200 g polohrubé mouky (můžeme použít i celozrnnou špaldovou). Z těsta vyválíme na pomoučené utěrce tenkou placku, potřeme ji asi 4 lžícemi dobré jahodové zavařeniny a posypeme 100 g umletého máku. Pevně zarolujeme, přemístíme na plech s pečicím papírem, potřeme zlehka zavařeninou a pečeme při 180 stupních půl hodiny. Necháme vychladnout a krájíme.


1 komentář:

  1. Tak tato roláda vypadá báječně. Hned o víkendu si ji upeču a jsem na ni zvědavá, nikdy jsem tofu do ničeho nedávala, ale teď mě to láká. Těším se jak ji zkusím, uvařím si čaj a budu odpočívat. Mimochodem můj oblíbený k takovému relaxu je Kusmi čaj, který jsem si koupila na https://www.penepex.cz/kategorie/caj/kusmi-tea/ . Mám ho moc ráda a doporučuji všem, kteří rádi pijete čaje :)

    OdpovědětVymazat