RÁNO VE SVATOJÁNU

Každé moje ráno vypadá stejně. Ještě v pyžamu jdu pustit slepičky. Včera bylo tak krásně, že jsem se vrátila pro foťák. Sluníčko právě vycházelo, slepičky se vyhrnuly ven a já se šla v mrazivém vzduchu trochu projít na louku. Krtek nám připravuje krásnou hlínu na záhony, ještě kdyby to taky odvozil. Nad Zvičinou svítá a skrze větve Dědka je vidět oranžové slunce. Psi jdou samozřejmě se mnou, jsou ještě rozespalí. Najednou mi nad hlavou prolítne čmelák, přiletěl z chotečského letiště. Takhle brzy! Asi potřebuje nalítat hodiny. 
Tak krásný den!


více ZDE

1 komentář:

  1. Nádherné fotky.
    Miluji letní brzká rána (možná bych milovala i brzká rána jiného období, ale to nemám dovolenou a jsem v práci). Dávám si budík na 6 a jdu se kochat na zahradu oparem, kterým pronikají první sluneční paprsky. Úplně se mi vybavuje vůně takového okamžiku ♥

    OdpovědětVymazat