KOLÁČ S JABLKY A DATLOVOU PASTOU

Od milého kamaráda Honzy jsem dostala skleničku výtečné pasty z datlí a sezamu Tahinli Hurma, tak jsem ji použila do tohohle moučníku. A chuť je nevídaná! 
100% vegan.
Umeleme nebo nadrtíme 3 lžíce lněného semínka, vmícháme 3 lžíce hnědého třtinového cukru s melasou, 100 g drcených ovesných vloček a 50 g pohankové mouky. Nakonec dobře promícháme s 80 g oleje, nejlépe sezamového. Těsto vtlačíme do vymaštěné dortové formy o průměru 20 cm a poklademe dvěma velkými jablky, nahrubo nastrouhanými i se slupkou a promíchanými se šťávou z 1 citrónu. Povrch uhladíme a lžící pokapeme pastou Tahinli Hurma nebo podobnou přírodní pastou sladké chuti. Pečeme na 200 stupňů asi půl hodiny. Necháme zcela vychladnout a krájíme.
Večer jsem upekla ještě jeden, protože ten první nějak záhadně zmizel  Těsto jsem udělala od oka z ovesných vloček, celozrnné mouky, datlové pasty a oleje a strouhaná jablka jsem smíchala se sojovým mlékem, kukuřičným škrobem a hrozinkami. Byl snad ještě lepší než ten první.





 Druhý koláč s pastou Tahinli Hurma:



více ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat