31. srpen

Horký červenec - parný srpen.


Tímto příspěvkem ukončuji sérii pranostik.

5 komentářů:

  1. Jů, to je škoda! Ráda sem chodím na pranostiky. Něco uvařím, něco se dozvím :-) M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, ale jste nejspíš jedna z mála, pranostiky jsou dlouhodobě nejméně zobrazovanými a sledovanými příspěvky na mé stránce. Vlastně nezajímají téměř nikoho. Je velký nepoměr mezi tím, kolik tomu věnuji času a tím, jak je to přijímané :) Díky za zájem a příjemný den, Eva

      Vymazat
  2. Dobrý den paní Francová,
    chci Vám jen říct, že Váš blog působí jako balzám na duši! A to ať už bude s pranostikami nebo bez nich. Má nějaké "uklidňující" kouzlo. Už jsem na vašich stránkách tak závislá, že je to to první, co otevřu při spuštění počítače.
    Pokud mohu mluvit za sebe uvítala bych nějaké informace o tom, kde a jaké konkrétní výrobky nakupujete, nebo nějaké "vzdělávací" informace z oblastí zdravého životního stylu.
    Každopádně děkuji, že jste a těším se na další Vaše úžasné příspěvky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jste hodná :) Já jsem více činná na facebooku, tak pravidelně zveřejňuji i odkazy na obchody, kde nakupuji, mohu vám doporučit například http://opobchod.cz/, http://www.pytlici.cz/ nebo http://www.countrylife.cz/bio-e-shop.
      Vzdělávací informace z oblasti zdravého životního stylu však u mě nehledejte, nejsem poradce ani ohledně výživy, natož zdraví :) Jestli máte čas, přijeďte v neděli 13. září na Biodožínky do Nenačovic, budu tam něco povídat na takové besedě, tak se můžeme potkat.

      Vymazat
  3. Škoda, to mě mrzí. Já jsem na pranostiky chodila... Vlastně hlavně na Vaše hezké fotky... :) Ale i tak díky. Iva

    OdpovědětVymazat