NARRENTURM

Narrenturm je první částí husitské trilogie od Andrzeje Sapkowksého, který je mistr fantasy žánru. Pro mě osobně je to i první přečtená kniha tohoto autora. Nevím, nakolik se drží historických reálií, množství skutečných postav z období husitských válek působí ale důvěryhodně a předpokládám, že knize předcházelo důkladné studium. Kniha je to velmi zábavná a dobře napsaná, je to prima prázdninové čtení. Za husitské téma jsem moc ráda, vlastně mě ta doba nikdy moc nezajímala a na základě téhle zábavné knížky mě zajímat začala. To je ostuda, co?
Asi by to nebyl Sapkowski, kdyby do děje nepropašoval nadpřirozené bytosti, čarodějnice, mágy, zlá kouzla a umírněný humor. Sem tam se objeví i nějaká ta bylinka. No, zkrátka mě ta knížka velmi bavila a už jsem začala číst druhý díl.
Jen podotýkám, že trilogii nám půjčil kamarád a v tomhle stavu jsou knížky údajně kvůli velké oblíbenosti.



 

1 komentář:

  1. Milá Evo, nejsem tedy taková čtenářka jako vy, ale Gregory Roberts a pan Sapkowski jsou mí velcí oblíbenci :) Zaklínače jsem přečetla 4x a vřele doporučuju! 6 knih vydrží na hooodně dlouho :)

    OdpovědětVymazat