BANÁNOVÁ GRANOLA

Recept se mi objevil na zdi a je od Zuzany z Love of Raw. Moc se mi líbil, tak jsem si řekla, že ho musím zkusit.
V receptu je použita pohanka lámanka, která se máčí přes noc a pak přecedí. Já kupuji pohanku pouze vcelku jako kroupy, tak jsem si z nich ve vločkovači udělala vločky a ty smíchala s vodou. Můžete to udělat tak i tak, oboje funguje.
Takže zde je moje verze:
Půl kila pohankových vloček promícháme se 700 ml vody, 4 lžícemi rozehřátého kokosového oleje, 5 lžícemi medu a necháme hodinu nasáknout. Poté přimícháme, nejlépe rukama, 3 lžíce mleté skořice, 8 banánů nakrájených na kolečka, 400 g strouhaného kokosu a tři jablíčka nakrájená na malé kostičky. Důkladně promícháme a rozprostřeme, tedy lépe nadrobíme na sušicí síta (použila jsem 4) a sušíme při nízké teplotě 10 – 14 hodin. Sušila jsem přes noc a hned ráno jsem si dala skvělou snídani – banánovou granolu se sojovým jogurtem a ovocem kaki. Vesmírně jsem si pochutnala!


2 komentáře:

  1. Prosím o radu - jak péct v troubě? Na kolik a jak dlouho? Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nevím, nezkoušela jsem sušit v troubě, ale kdybych neměla sušičku, nastavila bych troubu na nejnižší stupeň a s pootevřenými dvířky bych sušila přes noc. Musíte to vyzkoušet sama :)

      Vymazat