SMĚS PRO REGENERACI KLOUBŮ

Klouby se opotřebovávají všem, někomu rychleji, jinému pomaleji. Tahle chutná směs údajně plnohodnotně nahradí drahé přípravky z lékárny. Takže jsem to zkusila vyrobit a teď budeme užívat. Uvidíme, co na to moje občas bolavá kyčel :)
V mlýnku na mák umeleme 90 g lněného semínka, 40 g neloupaného sezamového semínka (černého nebo bílého) a 20 g vločkového agaru (pokud máme práškový, mlít nemusíme). Promícháme s 200 g tekutého bio medu a 40 g drobných bio hrozinek.
Užíváme kávovou lžičku dvakrát denně do spotřebování. Můžeme konzumovat dlouhodobě.


7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Neužívala jsem to dostatečně dlouho, protože jsem po tom začala pěkně tloustnout :))

      Vymazat
    2. To má ale poriadne nástrahy! :)

      Vymazat
  2. a myslíte ze ste zacali priberat z tohto ?

    OdpovědětVymazat
  3. Artróza, to je pěkná neplecha. Sama jsem se s touto otravnou “nemocí” setkala, když můj manžílek odcházel do invalidního důchodu - minimálně ho měl předepsaný. Byl to vášnivý rychloběžec. Lékaři říkali, že by se mohl podívat i na vozík. Zasáhla ale moje tchýně a objednala mu kolagen v prášku na 4 měsíce užívání. Po 6 měsících si odběhl půlmaraton!

    OdpovědětVymazat