SLADKOSTI ZE SVATOJÁNU

Všechny sládele pěkně pokupě, to je báječný!
Dnes mi konečně přišly autorské výtisky a mám velkou radost. Všechny recepty jsou rostlinné a téměř bez bílého cukru (s výjimkou 4 receptů. kde je pár lžic moučkového, který lze nahradit jemně umletou rapadurou). Knížka je rozdělená podle ročních dob, bere tedy v úvahu sezónnost receptů. Krásné ilustrace vytvořila naše nejstarší dcera Bára pod hlavičkou rodinného studia Tres Mosquitos.
Tiskárna trochu hnula s barevností, to se občas stane, ale i tak jsem spokojená a doufám, že knížka udělá všem čtenářům radost ♥


2 komentáře:

  1. Už mám objednáno a moc se těším.Peču skoro denně pro děti,sladkosti moc nekupujeme a když,tak jen bio a vegan.Kuchařka vypadá krásně,myslím,že se mi bude péct ještě radostněji:-)Děkuji a přeji Vám nádherný podzim.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilustrace se mi strašně moc líbí :)

    OdpovědětVymazat