RUKA NOCI PODANÁ

Na tuhle knížku od Václava Cílka, Ferdinanda Šmikmátora a dalších spoluautorů jsem byla hodně zvědavá a nezklamala mě. Je psaná střízlivě, věcně a především prakticky. Pomůže v době krize nebo i ve svízelné životní situaci mimo ni. Bavila mě především první, obecná část, praktické rady ohledně filtrů na vodu i vzduch, improvizovaných kamen, nožů a alternativních zdrojů energie jsem pročítala spíše zběžně. Recepty ani léčebné rady mě příliš nenadchly, knížka je určená opravdu spíše mužům. Rovněž s určitými bylinářskými radami jsem měla potíže. Celkově ale je to kniha potřebná, užitečná a záslužná. Pro mě je nejdůležitější toto poselství: Klíčová je psychická připravenost, pokud není, ani sebedokonalejší vybavení nám k přežití nepomůže.


1 komentář:

  1. Přesně tak.Žádná"vychytávka" mi nepomůže pokud nemám klidnou duši,pokoru a osobní statečnost.Srdečně zdravím.Světlana❤

    OdpovědětVymazat