MAKOVÉ KULIČKY

100 g hrozinek a 100 g mandlí nebo oříšků namočíme přes noc do vody. Druhý den slijeme a oboje nahrubo nasekáme. Vmícháme 250 g mletého máku a 2- 3 lžíce medu. Tvoříme kuličky, které obalujeme v kokosu.


více TADY

6 komentářů:

  1. Kuličky sa nepodarili, zlyhal mlynček ale zo zmesi som urobila výborný makový koláč:) kuličky hádam nabudúce. Prajem tvorivú jar.

    OdpovědětVymazat
  2. Nahodou jsem hledala na internetu zdrave recepty a narazila na toto.....uz jsem se divala na spoustu zajimavych a toto me doslova dostalo....ze 4 surovin super kulicky....uz je vidim na vanocnim stole :-D

    OdpovědětVymazat
  3. EVIČKO,prosím,chci se zeptat,koupila jsem namletý mák z farmy,ale je hořký.Myslíte,že ho mám radši vyhodit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, namletý mák nikdy nekupujte, protože bleskurychle žlukne (zhořkne), to raději investujte pár stovek do mlýnku. Používám obyčejný elektrický mlýnek na kafe. Tenhle žluklý mák je opravdu na vyhození, bohužel :(

      Vymazat
  4. Vždycky to dělám,tak jak píšete,ale tady u toho jsem se nevšimla,že už je namletý.U této paní jsem vždy kupovala nemletý a byl dobrý,tak jsem ani nepátrala a hned koupila,i když mi mohlo být divný,že je jinak balený :-(Četla jsem různé rady.... povařit v mléce,do vlažné vody a usušit,ale radši se ptám Vás a poslechnu :-)))I když nerada,radši ho vyhodím.Děkuju Evičko.Ještě,že Vás mám :-))) Krásný víkend :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybyste se zbavila hořkosti, žluklý tuk v máku už se "oživit" nedá :) Pořád to bude vlastně zkažené. Možná ho zkuste nabídnout ptákům, třeba nepohrdnou. Krásný víkend a díky!

      Vymazat