CELER S MÁKEM

Receptů na celer s mákem je na internetu hned několik, a protože jsem velký milovník jak syrového celeru, tak máku, říkala jsem si, že mi to bude určitě chutnat. No, snědla jsem to, ale příště si dám radši celer jen tak samotný a mák třeba v makovci.
Syrový celer oloupeme a nastrouháme nahrubo, zalijeme vodou, aby byl potopený, přidáme šťávu z 1 citronu a dobře promícháme. Mák umeleme a promícháme s jakýmkoliv oblíbeným sladidlem, já zvolila můj nejmilejší Sladovit.
Celer v sítku propláchneme a dobře vyždímáme a poté smícháme s mákem.


2 komentáře:

  1. Také miluji celer i mák, ale každý zvlášť :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taktéž jsem milovník celeru i máku a tento RAW recept znám a zbožňuji ho v létě... Zkuste to vylepšit následovně a zajisté si tento pokrm také oblíbíte ;-) Umeleme mák s trochou vanilky, na pánvičce nasucho opražíme bio strouhaný kokos a nakonec k němu přidáme kokosové mléko, aby se rozpustilo. Předem namočený celer dáme do síta, vymačkáme z něj přebytečnou vodu, dáme do misky, zalijeme kokosovým mlékem a posypeme kokosovým cukrem a mletým mákem. Podáváme s čerstvým ovocem – nejlépe s jahodami, příp. meruňkami/broskvemi.

    OdpovědětVymazat