PEČENÁ OMÁČKA

Výtečná a zdravá omáčka k pečeným bramborám nebo těstovinám, vyzkoušejte!
Do pekáčku s víkem nakrájíme 1 cibuli, 250 g cukety, 1 červenou papriku, 300 g mrkve a 2 rajčata, přidáme 3 celé stroužky česneku, 50 g slunečnicových semínek, 3 lžíce olivového oleje, sůl a bazalku. Přiklopíme a pečeme při 200 stupních 30 minut, sejmeme pokličku a dopečeme dalších 30 minut. Rozmixujeme dohladka spolu s 200 ml rostlinné smetany.


1 komentář:

  1. To vypadá zajímavě a líbí se mi, že je opravdu zdravá a zachová si vitamíny a barvu :-) obecně mi tyhle lehké omáčky sedí a máme je doma rádi, je to taková rychlovka v horkém letním dni. Jsem ráda, že se s rodinou scházím u jídelního stolu alespoň u večeří a o víkendu, vařím ráda, jen ten čas bohužel kolikrát chybí. Ale aspoň o víkendu se snažím dělat pořádné obědy a večeře, v týdnu nic jiného než rychlovky nestíhám.

    OdpovědětVymazat