RAGÚ S OKURKAMI

V jedné ze zeleninových bedýnek jsem měla spoustu rajčat a hned 5 okurek, tolik jich prostě nesníme, takže jsem je použila na vaření.
Na lžíci oleje necháme změknout pokrájenou cibuli se lžičkou kmínu, přidáme dvě hrsti předem namočených a vymačkaných sušených hříbků a společně asi 10 minut opékáme. Spaříme, oloupeme a nakrájíme 750 g rajčat, 2 salátové okurky oloupeme, rozkrojíme, vydlabeme měkký vnitřek se semeny a rovněž nakrájíme. Zeleninu přidáme do hrnce k houbám, osolíme a dusíme půl hodiny ve vlastní šťávě. Odstavíme, necháme trochu vychladnout a vmícháme dvě vrchovaté lžíce hrachového misa (koupíte ho od české firmy Kojibakers) a svazek pokrájené petržele. Podáváme s brambory.


1 komentář:

  1. Dobrý den, když jsem přečetla tento recept, řekla jsem si, že to musím vyzkoušet, asi by mě dřív nenapadlo přidat okurky do jídla . Včera jsem zrovna dostala více okurků od mamky tak jsem vyzkoušela toto jídlo a chuť mě mile překvapila. Děkuji moc za recepty, jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat