PRANOSTIKY

Na Facebooku sdílím každý den pranostiku z knihy Zdeňka Vašků, Hold Slunci, dešti, půdě a pluhu. Je to moc krásná knížka a pranostiky jsou velmi zajímavé, měli byste zájem o to, abych je sdílela i zde? Děkuju moc za vyjádření a přeju hezký den.

14 komentářů:

  1. Tak to vypadá, že pranostiky a další drobné zajímavosti, tipy a sdělení zůstanou nadále pouze na facebooku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím, dejte je i sem... Já např. na FB účet nemám, tak bych si to ráda přečetla spíš tady.. Díky, Iva.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný den, taky bych je uvítala i tady. FB mám, ale raději chodím na Váš profil sem, přijde mi tu to hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi,
    dávejte pranostiky i tady ,FB nemám.
    Děkuji,hezký den.J.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak dobře, jste tři zájemci a pro vás to sem tedy budu dávat :) od zítřka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Evo, díky, těším se. Na FB nechodím, nemám to prostředí ráda. Příjemné dny přeji. Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé, i mě to více vyhovuje tady. Na FB se příspěvky zobrazují podle nějakého podivného klíče a ty Vaše mě tam úplně míjejí. Tady je určitě nepropásnu. Díky.

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím taky o pranostiky na G+. Mám sice FB, ale radši se na Vás dívám tady. Jinak se mi moc líbil článek o Vás na Volnonožcích. Rozumím Vašemi jinému přístup k životu. Moc Vám fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý den, dnes už jsem první pranostiku nahrála, snad se vám budou líbit :) a děkuji

      Vymazat
  9. Já bych také uvítala klidně více aktivity na stránkách :) Facebook nemám, sleduji Vás tam jako nepřihlášená, ale poslední dobou mi pořád vyskakuje "přihlaste se" a obávám se, kdy to jednou nepůjde prohlížet vůbec. O recepty by jsme naštěstí nepřišli, ty jsou i tady, ale mrzelo by mě kdybych si nemohla přečíst nějaký rozhovor s Vámi, článek a pod. na které tam házíte odkazy :) Mějte krásný den (u nás skoro jarní)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pokusím se blogu více věnovat, zatím jsem to tady docela flákala a soustředila se na facebook :) hezký den!

      Vymazat
  10. Mám velice ráda Vaše pranost
    iky i Vaše charakteristiky ročních období a miluju Vaše recepty, které hned zkouším...Prostě mááám moc ráda Váš blog!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  11. ... ano, ano, já bych taky ráda pranostiky mám je ráda...FC nemám a ani mít nebudu....a jak už jsem psala fotečky u toho jsou kouzelné...nejradši bych seděla projížděla váš objevený blog, ale musím dělat papinku... příště podle vás.... Jarka

    OdpovědětVymazat