KAPUSTA ZAPEČENÁ S TOFU

V hluboké pánvi rozehřejeme tři lžíce oleje a osmahneme na něm pokrájenou cibuli a 4 stroužky česneku. Přidáme na hranolky nakrájených 250 g uzeného tofu a chvilku společně opékáme. Vložíme 300 g nahrubo nastrouhané mrkve a 800 g kapusty, předem nakrájené na nudličky a spařené vroucí vodou. Osolíme, okořeníme čerstvě tlučeným pepřem a dobře promícháme. Dusíme ve vlastní šťávě do poloměkka a přemístíme do vymaštěné zapékací misky. Ze 300 ml rostlinného mléka, soli, ½ lžičky jedlé sody, 3 lžic oleje, 3 lžic Hrašky a 100 g polohrubé mouky ušleháme hladké palačinkové těsto, kterým zeleninu v pekáčku zalijeme, Pečeme při 200 stupních asi 45 minut dokřupava. Moc velká dobrota!


více zeleninových jídel najdete ZDE

10 komentářů:

  1. Evo díky. S kapustou trochu válčíme, ale tohle vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Evičko, kapustu mám ráda a tvůj recept je vynikající. Před chvíli jsem dopekla a mizí z pekáče.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes jsem zkusila Váš recept (jen jsem neměla uzené tofu, ale obyčejné ani jedlou sodu ani hrašku, ale zato jsem smíchala se sojovým mlékem pul na pul hladkou pšeničnou a špaldovou mouku) a je to opravdu výborné!!! Řekla bych i pro nemilovníky kapusty - jako je nase rodina :) paráda! Všem doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám pozitivní hodnocení - vskutku velká dobrota! Ke kapustě jsem přidala pohanku a koření Ájur Dál masálá - obojí se dle mých chuťových buněk ke kapustě náramně hodí - a vznikl tak sytý oběd ;-) Místo polohrubé mouky jsem dala celozrnnou pšeničnou a musím konstatovat, že i studený chutná skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím Vás opravdu pochválit. Vynikající recept, který jde různě inovovat. Příště zkusím okořenit indickým kořením, jak píše Moninka X. Zkusím proložit plátky očištěných brambor. Opravdu výborné...

    OdpovědětVymazat
  6. Luxusní recept! Je vynikající. Dalo by se těsto použít na palačinky na slano?

    OdpovědětVymazat
  7. Už mám v troubě a těším se, vařit dle vašich receptu je radost.

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den, moc děkuji za nápad. Ještě prosím dotaz: přibližně jak velkou vrstvu smesi máte v zapékací misce. Děkuji. Hezký den Vlaďka :) PS: Přidala jsem majoránku, medvědí česnek a sladkou papriku.

    OdpovědětVymazat