EDMOND WELLS - ex animo

Vím, že to sem tematicky nepatří, ale doufám, že mi odpustíte jako hrdé matce a manželce, že svým drahých hochům udělám malou reklamu. V naší rodině se totiž nevyskytují pouze kuchařky a výtvarníci, ale taky velmi šikovní muzikanti. 
Můj muž Jirka hraje na bicí a můj syn Jirka je zpěvák, kytarista, bubeník a v poslední době dokonce basák. V téhle sestavě je ale především zpěvákem a frontmanem. 
Představuju vám fungl nové EP skupiny EDMOND WELLS. Kluci ji nahráli s veškerou péčí a zaslouží si bezesporu obrovskou pochvalu.
Já sama jsem naprosto nemuzikální (tady aspoň vidíte, že protiklady se přitahují a že zapálený muzikant si může vzít za ženu dívku bez hudebního sluchu), ale líbí se mi poselství desky EX ANIMO:
- Poslouchejme své tělo, umožněme vlastnímu Stínu promlouvat skrze nemoci a překážky
- Nepotlačujme jeho moudré rady pomocí léků, hledejme příčiny
- Cestu na povrch si vždycky najde a to se vzrůstající intenzitou
- Přecházíme z těla do těla a po krůčkách směřujeme k celistvosti
- Ten šílený kolotoč nám nedá pokoj, dokud ji nedosáhneme
- A nebo ne? Co následuje po smrti teď beztak nemáme šanci zjistit, tak se aspoň projedeme, ne?
- Naučme se vnímat pozitiva i negativa jako neoddělitelné části celku
- Dokonalost spočívá v rovnováze, nikoliv v odstranění všeho, co mylně pokládáme za nedobré
- Naší cestu lemují styčné body, bez jejichž prožití se nedostaneme dál
- Pokusy je obejít nebo oddálit jsou marné a zbytečně vysilující
- Postavme se tedy čelem všem těžkostem a nepopírejme sami sebe
Milovníci tvrdé muziky si mohou skladby poslechnout ZDE



více TADY

2 komentáře:

  1. Je to zvláštní, ale ta slova, jsou to co si právě prožívám.

    OdpovědětVymazat