OPĚT O KNÍŽCE

Po nějaké době se vám zase připomínám se svou knížkou, která vyšla loni na podzim. A to z jednoho prostého důvodu. Dnes se totiž u nás ve Svatojánu zastavila paní Přidalová z nakladatelství Motto a domluvily jsme se spolu na vydání druhého dílu mé kuchařky. Měla by vyjít zase na podzim, v září nebo v říjnu a bude mít stejný rozsah a velice podobný obsah. To znamená vegetariánské a veganské recepty a nějaké to moje mudrování. Tak abych to všechno stihla a mohla odevzdat rukopis koncem května jak jsem slíbila, hned v pondělí na ní začnu pilně pracovat. 


První díl je možné koupit třeba TADY

8 komentářů:

  1. Díky za úžasnou inspiraci, kterou ve Vaší kuchařce od Vánoc nacházím...A taky za tento blog! Ať se daří:).

    OdpovědětVymazat
  2. Mooc se těším. Kuchařku jsem si koupila, ale nebyla jsem přesvědčená, jestli ji budu využívat, když jsou Vaše recepty přístupné online. Ale kuchařku jsem si moc oblíbila, často v ní listuju i jen tak pro radost. Každopádně jsem moc ráda, že dáváte recepty i sem na blog, je to pro mne přijemnější varianta, než FB. Ať se druhý díl dobře prodává a je spoustě lidem velkou inspirací! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kuchárku mám od Ježiška.... vyskúšaných receptov mám už dosť, napriek tomu že nie som fanúšik sóje (len fermentovanej), a ani vegetarián, vždy nájdem čo hľadám. Knižka taká moja malá kuchárska biblia :) mám rada listovanie knižkou, je to také intímnejšie ako ťukať do klávesnice. Ale napriek tomu sledujem aj blog a všetky nové recepty. Teším sa na pokračovanie, prajem veľa tvorivých síl a inšpirácie ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, mám radost! A moc se těším... Krásné dny přeji. Šárka

    OdpovědětVymazat