VEGANSKÝ SÝR Z KEŠU

Recept je podle Romana Uhrina a je výtečný!
Svaříme 200 ml vody a nalijeme ji na 100 g kešu oříšků. Necháme půl hodiny odstát a vložíme do mixéru spolu se lžičkou sypkého polévkového koření (např. Wurzl), 4 lžičkami lahůdkového droždí, lžičkou sušené bazalky, 2 stroužky česneku, 3 lžícemi oleje a 3 lžícemi škrobu. Rozmixujeme dohladka a přelijeme do rendlíku, vaříme na mírném ohni za stálého míchání do zhoustnutí. Přendáme do kelímku vymaštěného olejem, povrch uhladíme namočenou lžící a necháme v chladu ztuhnout. Vznikne měkký bloček, který můžete roztírat na pečivo nebo použít na zapékání.


3 komentáře:

  1. Milá Evo, chtěla jsem zajet do Jičína čtyřiadvacátého...nu, nebude mi přáno a mám jiné povinnosti, ale včera jsem, procházejíce kolem Knihy Českého Ráje v Turnově, neodolala a okamžitě zamířila k regálu s kuchařkami...a ta Tvá, byla tam!
    Už je má a je úžasná, ta první je skvělá a ráda z ní čerpám, ale tato je mi ještě bližší.
    Děkuji, ze srdce děkuji!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, to mě moc těší a mám dvojnásobnou radost z toho Turnova, máme tam totiž prvním rokem naši nejmladší na SUPŠ :) Mějte se krásně a děkuju. Eva

      Vymazat