PICKLES

Koupila jsem si od kamarádky krásný kvašáček, tak bylo třeba jej vyzkoušet!
Nakrájíme různou zeleninu, základ by mělo tvořit čínské zelí a ředkev, já ředkev neměla, bohužel. Použila jsem čínské zelí, červené zelí, celer, červenou řepu, papriku, česnek, chilli papričku a zázvor. Zeleninu v míse osolíme a rukama řádně promačkáme. Přemístíme do kvašáku nebo velké zavařovačky, zatížíme a necháme 4 dny při pokojové teplotě kvasit. Rozdělíme do čistých sklenic a uchováme v chladu.



keramiku můžete koupit ZDE

5 komentářů:

  1. Dnes si chci naložit zeleninu do kvasného hrnce. Budu ji dělat poprvé, tak jsem zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, naložila jsem si pickles, ale bohužel se u nás moc nechytlo. Prosím o radu jak jej dále využít. Do zeleninových směsí, do polévek? Tím jak je z různých druhů zelenin, tak si netroufnu experimentovat. Máte nějakou zkušenost, do kterých jídel se hodí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, pickles se jí jako příloha, nevaří se z něho. Hodí se k zapékaným jídlům, k luštěninám a bramborovým jídlům. Další využití téměř nemá, zkoušela jsem je dávat jen do čočkové polévky, to bylo docela dobré.

      Vymazat